Vem handlar på ICA Maxi lördags kväll kl 20 ??

Eller på Kvantum efter kl 22?? Det har vi diskuterat många gånger kring lunchbordet på jobbet. Igår var VI på ICA Maxi sent på kvällen, trodde aldrig att det skulle inträffa. Kom dit vid kvart över åtta och det känndes helkonstigt att handla mat då, speciellt när de började ropa ut stup i kvarten att de snart stängde. :) Typ som om man inte har något bättre för sig en lördagskväll än att handla mat!!??!! Nu var det inte riktigt så i vårt fall. Vi var på middag hos svärföräldrarna i Antnäs och åkte därifrån kl 20 och eftersom vi bor en bit utanför stan så brukar vi passa på och handla när vi är i Luleå. Det kändes onödigt att fara in idag igen till stan bara för att handla, så vi passade på att göra bort det igår kväll. Tyvärr blir det oftast så att vi handlar på helgerna vilket inte alltid är lämpligast om man tänker på kvaliteten på vissa varor. Bröd-, frukt- och grönsakshyllorna brukar inte alltid vara i toppklass direkt, men det får man ta när man handlar dessa dagar.

Helgen har annars gått i studiernas tecken för mig och älgjakt för min sambo. Det är många måsten som börjar hopa sig nu när det gäller skötseln av vår tomt. Ska försöka hinna ut en sväng nu i eftermiddag och åtmindstonde ta bort alla krukor med vissna blommor. :)

Nedan följer några bilder på alster som jag gjorde förra helgen. De två första är från vår dykresa till Storön i Kalix i juni. Jag har även en till layout till denna resa, men den har jag lämnat in som bidrag till Pysslarnas månadsutmaning. Visar den vid ett senare tillfälle.



Dessa foton tog jag kl 3 på natten. Tycker de är fina och ville scrappa med dem. Har själv lite svårt för det rosa pappret, men det passar till fotografierna.


Dessa två är från vår resa till Paris i början av juni. Blommorna på bilderna är 3D-lackade, tyvärr syns det bara i verkligheten och ej när man fotograferar.





Nu ska jag återgå till studierna.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Blommig

Vad du är duktig som fpluggar!

Synd att ni inte var hemma igår då vi var förbi:)

Jag tycker att den rosa layouten är klockrent. En klar favorit bland dina alster. Det rosa passar perfekt till himlen på fotona

kram

2008-09-28 @ 17:35:20
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilka fina! Jättefina färger på allihopa. De passar jättebra till fotona.

2008-09-29 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0