Shopping

Jag har varit ledig tre dagar från jobbet och varit i Stockholm över helgen. Förutom att shoppa scrapgrejer han jag med att träffa släkt och vänner. Två dagar spenderade jag med min kompis Sara och hennes super gulliga unge Isak. Tyvärr fastnade inte Sara på bild, så ni får nöja er med en ny bild på Isak.

image35


Under min helg i Sthlm han jag besöka 3 scrap-affärer; Papprika, Panduro och Skapa-Hobby. Det var nog tur att jag bara han med dessa tre för annars hade jag blivit fattig.  :)  Man blir ju halft tokig när man kommer in i en affär med massor av saker att välja på.

image36

Den här smarta svart Craft Mates-väskan fick jag av min mamma i födelsedagspresent. Jag var inte så sugen på den, men hon tyckte absolut att jag skulle ha den. Nu i efterhand har jag insett att den är ganska praktisk.

image37                                                        

Alla dessa band köpte jag på Skapa-Hobby. Jag ska vara med i en Swapp och behövde utöka mitt bandförråd.

image27



Jag har var sugen på att prova på att embossa och nu har jag köpt grejer för detta. Dessutom köpte jag en till distressfärg och pensel. Stämpeln med igelkotten och hjärtat kunde jag bara inte motstå.  :)

image28



Nu när jag ska börja göra ett stort album behöver jag olika alfabet. Jag passade på att köpa nedanstående gröna bokstäver plus några chipboard-bokstäver.

image38


Jag passade även på att köpa dessa stämpelbokstäver och några olika stämpeldynor.

image39


Några dekorationer...

image40


Denna praktiska verktygsväska köpte jag på Skapa-Hobby. Allt som handlar om scrapbooking brukar vara jätte dyrt, men denna väska var förvånadsvärt billig.

image41


Så här ser den ut när man har saker i den.

image42


Jag blev lite "galen" när jag var i alla affärer och köpte massor av pappren. Ca 60 st mönstrade och 100 enfärgade cardstock. Jag längtar SÅ mycket efter att få börja skapa med alla fina nya papper.

image43

Nä, nu ska jag sortera in lite småsaker i min nya förvaringsväska.


Hoppas ni får en trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Annelie

åå så mycket fint du har köpt!!
Nu blir det massor scrappat i helgen *fniss*

2008-02-05 @ 21:54:55
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0