Födelsedag

Idag är det min födelsedag. Tidigare har jag alltid tyckt att det har varit kul att fylla år, men nu tycker jag inte att det är lika kul längre. Kanske beror det på att jag passerade 30 förr året.  :)


Förra helgen var vi bjudna på middag hos vänner i Kalix. Jag fick då kortet nedan och de två böckerna på nästa bild. Presenterna passar mig bra eftersom jag läser mycket. Kortet är jättefint med embossade löv på framsidan.

image1


image2


Igår på jobbet fick jag presenter av två arbetskamrater. Godiset nedan var lite på skämt. Alla på jobbet tycker jag är tråkig som inte äter godis längre (har inte ätit något sedan nyår) och därför köpte min arbetskamrat dessa två till mig. Tog hem dem så att min sambo får äta upp den ena och den med mörk choklad tänkte jag använda när jag bakar i morgon.

image4

Jag fick även en söt liten blomma igår, men den står kvar på jobbet så jag har ingen bild på den.

Nu på eftermiddagen kom det ett blombud och plingade på. Jag tycker det är jätte trevligt att få blommor. Nedanstående bukett har min mamma skickat. Tack så mycket snälla mamma!

image3


Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen. Vi ska gå på bio, Försoning ska vi se, och sedan ska vi gå på Stekhuset och äta god middag. Jag ser verkligen fram emot restaurangbesöket. Har hört från flera håll att restaurangen är bra.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0