Stockholm

På torsdag åker jag ner till Stockholm i några dagar. Jag ska hälsa på släkt och vänner. Ser jätte mycket fram emot min resa, har inte varit i Stockholm sedan  i början av förra sommaren.

Det första jag ska göra är att sitta barnvakt åt detta lilla charmtroll.
image5

Han heter Isak och han fyllde ett år den 27 januari. Sist jag träffade honom var han fem månader och nu har han blivit stora pojken. Hoppas han är snäll mot mig när jag ska passa honom. Jag har inte så mycket erfarenhet av småbarn, men jag hoppas det går bra. Bara han inte skriker allt för mycket, då kommer jag att bli stressad. :)


En annan sak som jag ser fram emot är att jag äntligen ska få shoppa en massa scrapgrejer. Jag tycker det fungerar bra att beställa från internet, men det är mycket roligare att se och känna på sakerna man köper. Har köpt en massa papper på internet som inte alls såg ut som man trodde när det väl landade i brevlådan. Jag tänkte bla besöka Papprika, Panduro och Skapa Hobby.


Under lördagen som jag är nere fyller min bror år. Jag har gjort ett litet album som han ska få då. Hoppas han tycker om det. Det är mitt första album och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet.

image6

image10

image17

image18

image19

image20

image21

image22

image23

image24


Bilderna är inte superbra, men ni ser på ett ungefär hur albumet blev. På träffen i Piteå som är helgen den 9-10 februari ska jag börja med mitt nästa album. Det är ett stort album om vår resa till Thailand. Hoppas jag hittar en massa roliga scrapsaker i Stockholm som jag kan använda till detta album.

























Kommentarer
Postat av: Annelie

Albumet till brorsan blev jätte fint!!Han kommer bli toppenglad!
Så roligt att du ska shoppa mer scrapgrejer! Måste kanske kika in på papprika o kolla om det är nått jag behöver:-)

Barnvaktandet går säkert jätte bra! Bra att öva lite ;)

2008-01-28 @ 20:57:05
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: anna g

Vilket fint album!!! Detta är första gången jag kikar in här, och oj vilka fina alster!

2008-03-04 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0