8 veckor


Hej!

Herregud vad tiden går fort! Dagarna bara rusar iväg och ändå känns det inte som om jag gör speciellt mycket. Men det tar tid att ta hand om den lille pojken. Bara att ge han mat kan ibland ta en timme, medans det andra gånger går på 15 minuter. Han vill helst vara i famnen hela tiden, där trivs han bäst. Tyvärr blir jag så låst då och kan inte göra så mycket annat än att bära på honom. Det är iofs ganska mysigt också, men även frustrerande då man ofta inte hinner göra det man tänkt.

Det är helt underbart roligt att se hur lillskrutt utvecklas från vecka till vecka, det är först from vecka fem som det syns skillnad. Nu är han mycket roligare att umgås med, då han kan fästa blicken och le mot en. Koliken har gett med sig ganska mycket nu (tack vare magdroppar) och han har nästan helt slutat att skrika. Det är mer stånk och stön nu när han har kramper och ont. Det är så synd om honom när han har ont, jag önskar att smärtorna kunde vara i min mage istället.

Det blir bara ett kort inlägg denna gång. Vi ska alldeles strax åka in till Luleå och hälsa på tjejerna som är på scrapträff idag. Bjuder på lite bilder på lillskrutt.

Hörs snart igen!



2 dagar




5 dagar



2 veckor



1 månad


6 veckor



7 veckor



Kommentarer
Postat av: Ali

Vilken liten sötis!!

Så synd att jag missade er på träffen... jag tittade också in där en stund idag, men hann tydligen åka innan ni kom dit.

Ha det bra!

2009-12-06 @ 23:58:20
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken liten sötskrutt han är!

Kram

2009-12-07 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0